Tuesday, November 9, 2010

komunikasi itu nyawa.

penting untuk berkomunikasi dalam sehari.

perbuatan juga dikira sebagai komunikasi. kau makan kau berkomunikasi.

kau tidur kau berkomunikasi. kau masuk dalam jamban pon kau berkomunikasi.

jadi, belajarlah berkomunikasi dengan betul. sebab? kalau kau salah menetapkan cara kau

berkomunikasi. kau dikira kejam.

sama ada dengan diri kau sendiri atau orang orang sekitar kau.

yup. itu pandangan orang. aku rasa semua orang sama kalau melibatkan hal ini.

tapi, berapa banyak antara kita yang menghadapi masalah berkaitan dengan komunikasi.

aku salah cakap sikit kau marah. kau salah cakap sikit aku marah. dunia. HAHA

komunikasi sebenarnya melibatkan dua pihak.

aku dan kau.

kau dan engkau

dan

engkau dan dia.

ouh tak lupa

dia dan mereka.
sekarang aku juga tengah berkomunikasi.

ya. aku dan dia (blog ini)

hehe. seronok la berkomunikasi syok sendiri macam nie.

kenapa aku baru tahu hah?

cis !

1 comment: