Sunday, November 14, 2010

amin semuanya wuuuuu :D

alhamdulillah.


sekarang tengah melepak di rumah tersayang.


final exam? da tamat kot.


result? errmm. tak pe, kita enjoy dulu  =.='


semua boleh aje jawab tapi xtahu la betol ke tak. 


dalam seminggu lepas exam tue, aku da buat2 macam2 yang xpernah dibuat orang.


ok. nak contoh? pernah korang g Kepci empat kali dalam seminggu?


pernah korang ulang alek tengok wayang 3 kali dalam seminggu?


haaa. aku dah buat semua tue.


lepas tension punya pasal.


konon je la..padahal tak tension pon. (:


semua aku buat dengan insan tersayang.


opS! dia seorang perempuan?


haaa! kejap kejap..


dia kawan baik saya.


ok. tue jela kot untuk entri kali nie..


saya suka buat entri bangang2 macam nie.


sebab saya sorang je yang nk baca.

Cheesecake! cheesedale! HAHA


1 comment: