Monday, December 20, 2010

Tengok oi wahai sekalian alam.

salam.
alhamdulillah kembali selepas empat hari berhoney bulan.
dengan err. FAMILY! ya. family (:
tak ke mana pon. pusing pusing Cameron, Taiping, Kuala Kangsar dan Penang je.
tapi, alhamdullilah jugak lahh. 
tu pon dahh penat bagai nak rak. (best kn ayat BM aku?) -..-'
okeh. back to my main point.
korang ada tak perangai sama cm aku. suka tegur artis kt fesbuk.
awww. bajet nak pemes kunun. 
ehh, biarlah. memang dorank buat fesbuk nak bagi orang tegur pon kan.
hehe.

P/S : aku takde lahh bangga pon nk tunjuk semua nie. 
ada apa lahh sangat kan dengan artis artis.
tak boleh dibuat idola pon.
peringatan: 
takde kena mengena dengan yang hidup atau yang dah takde.
kita kena selalu beringat tentang sapa yang harus dan boleh dibuat idola.
OPS, kang kena banned pulak.
okeh okeh, aku tak taip lagi..
sniff sniff.
-..-
have fun u oll. 
kita ada tak sampai dua minggu lagi kn nak bergumbira.
so, manfaatkan masa bersama keluarga korang.

When u have a place to go at the end of the day - that's HOME; when u have people to love - that's FAMILY; When u have BOTH - that's a BLESSING!


aku suka dia. dia jujur (:

dia nie berbakat gilak! -..-'


zahiril adzim! awww. aku suka puisi dia!


bubye.
assalamualaikum (:








2 comments:

  1. siapakah mereke?? fynn jamal tu blogger kan?

    ReplyDelete
  2. semua artis amatur je. hehe.
    fynn jamal tue penyanyi n blogger pemes. (:

    ReplyDelete